czwartek, 31 października 2019

Boo! Dekoracje na Halloween.



Halloween nadal budzi w naszym społeczeństwie skrajne uczucia.

Ja osobiście nie mam nic przeciwko dobrej zabawie, zwłaszcza dzieci oraz przebierańcom i "strasznym" dekoracjom. Zawsze mam tez przygotowane słodycze dla zbierających je maluchów.
Zupełnie nie przeszkadza mi to przeżywać w skupieniu następnego dnia nasze polskie Święto Zmarłych. 
Dla tych, którzy myślą podobnie, mam dziś pomysł na halloweenową dekorację.
Z pomocą przyszedł mi oczywiście niezastąpiony ScanNCut SDX1200. Wszystkie widoczne wzory dekoracji pochodzą z bazy plotera, wystarczyło je tylko wyciąć.
Postanowiłam, że ze swoich wycinanek przygotuję girlandę. Jej podstawą, a właściwie głównym elementem trzymającym jest gałąź, którą przyniosłam kiedyś z lasu i która służy mi już dobre kilka lat do różnego rodzaju dekoracji. Do gałęzi przywiązałam żyłkę, a na niej zamocowałam taśmą moje wycinanki. Przy pomocy plotera wycięłam również napis. Gałąź powiesiłam na drzwiach. Równie dobrze można powiesić ją na ścianie czy w oknie. Przy pomocy kostek 3D dokleiłam napis oraz nietoperze.
Zrobienie takiej dekoracji nie zajmuje dużo czasu, nie wymaga też specjalnych umiejętności. Po raz kolejny przekonałam się, że ploter jest w takich okolicznościach niezastąpiony!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.