niedziela, 21 maja 2017

Projekt "Project Life". Część 3 – Tydzień 10-20.




Witajcie!

Czas mija nieubłaganie, a mój album Project Life co tydzień zyskuje nowe strony. Jeśli macie ochotę przeczytać o moich zmaganiach – zapraszam! 🙂

Prowadzenie albumu Project Life idzie mi coraz sprawniej, choć nie bez małych potknięć. W końcu nadal jestem początkująca 🙂 Staram się przygotowywać wpisy raz w tygodniu, ale nie zawsze się to udaje. Czasem zdarzają mi się przerwy dwu a nawet trzytygodniowe. Postanowiłam jednak nie robić sobie wyrzutów sumienia z tego powodu – tworzenie tego albumu ma być przyjemnością a nie obowiązkiem. Póki co wszystkie spóźnienia nadrabiam na bieżąco 🙂

Mój warsztat Project Life wzbogacił się też przez ostatnie tygodnie w kilka nowych, bardzo ciekawych przydasiów, o których teraz Wam napiszę.
1. Pierwszą rzeczą , którą nabyłam był zestaw koszulek Echo Park.


W skład zestawu wchodzi kilka rodzajów koszulek. Zestaw jest idealny, jeśli chcemy sprawdzić, jakie koszulki będą dla nas najlepsze.

Zestaw zawiera 10 sztuk koszulek. Wszystkie ich rodzaje możemy zobaczyć na opakowaniu:



Koszulki idealnie pasują do albumu We R Memory Keepers, rozstaw dziurek jest taki sam jak w koszulkach We R.
2. Drugim moim zakupem był stempelek – datownik.

Dla mnie osobiście mógłby nie mieć tej ozdobnej ramki, byłby wtedy bardziej uniwersalny, ale to już moje osobiste preferencje 🙂



3. Trzeci produkt to największa inwestycja – mini tablica do tworzenia liter i cyfr We R Memory Keepers.

Inwestycja bardzo trafiona. Tablica przydaje się nie tylko przy project life 🙂 W innych projektach scrapowych też jak najbardziej znajdzie zastosowanie 🙂 Jest prosta w obsłudze, do tablicy dołączona jest książeczka z instrukcją wycinania wszystkich literek i cyfr, więc nie ma kłopoty z przygotowaniem wybranych znaków.

Świetna, uniwersalna rzecz, bardzo polecam!




Tym razem wykorzystałam też w czasie tworzenia poszczególnych stron papiery do scrapbookingu (zwłaszcza arkusze z kartami PL). Jest to bardzo fajna alternatywa dla typowych kart PL, no i można stworzyć stronę według absolutnie własnego projektu. U mnie póki co są to poszczególne karty, ale może  przyszłości… 🙂




Wbrew początkowym obawom, zaczęłam również użyać kosteczek 3D. Wydawało mi się, że efekt trójwymiaru będzie przeszkadzał w umieszczaniu kart w ic przegródkach, albo, że będą się zniekształcać. Nic z tych rzeczy – wprowadzenie kosteczek wyszło moje mu albumowi na lepsze 🙂 Karty są ciekawsze, zyskały głębie, można też kreatywnie poszaleć 🙂




Mam nadzieję, że moe wpisy są dla Was przydatne. Zapraszam na kolejne podsumowanie 🙂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.