poniedziałek, 29 maja 2017

Kartka z imieniem

Witajcie!

Za kilka dni Dzień Dziecka, dlatego moja dzisiejsza inspiracja jest powiązana z tym świętem. Przygotowałam kartkę z imieniem, która świetnie sprawdzi się nie tylko z okazji najbliższego święta, ale też imienin, urodzin, narodzin itp. Zapraszam!
Pamiętacie kolekcję papierów Simple Stories „Bloom & Grow” z krasnalami? Uznałam, że będzie idealna do wykonania dziecięcej kartki. Wykorzystałam nie tylko papiery z kolekcji, ale też dodatki w formie naklejek i gotowych elementów tekturowych. Tym razem przygotowałam bazę w formacie DL. Niezbyt często wykonuję kartki w tym formacie, ale tym razem rozmiar ma znaczenie 😉 Postanowiłam na kartce ułożyć imię dziecka przygotowane z liter wyciętych przy pomocy mini tablicy do wycinania liter i cyfr We R Memory Keepers. Imię zajeło prawie całą szerokość kartki, ale zostało jeszcze sporo miejsca na jej ozdobienie. Na moje kartce rządzą krasnale 🙂

Więcej na blogu PaperConcept.





1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz.