czwartek, 2 czerwca 2016

Dla Mamy - kurs na kartkę sztalugową

Z małym opóźnieniem wrzucam kurs, który przygotowałam na bloga PaperConcept - 
kurs na kartkę sztalugową.
Zapraszam :)

Swoją kartkę wykonałam korzystając z tablicy do bigowania i gilotyny Martha Stewart, dlatego podam Wam jej wymiary w calach. Jeśli korzystacie z narzędzi, które mają podziałkę w centymetrach – dostosujcie wymiary kartki do swoich potrzeb.
Na początku musimy przygotować:
– bazę kartki – ja zrobiłam ją z papieru tkanina lniana, zbigowałam go i przycięłam na gilotynie do rozmiaru 5,5×5,5 cala
– pojedynczą kartkę papieru o wymiarach minimalnie mniejszych niż baza – u mnie 5 i 3/8 cala z każdej strony
– pojedynczą kartkę papieru o wymiarach ok. 5 i 3/8 x 2 cale

DSC_4292a
Zaczynamy od przygotowania bazy – jedną jej połowę bigujemy w połowie wysokości i zaginamy uzyskując taką formę jak na zdjęciu poniżej.

DSC_4295a
Dwa przycięte wcześniej kawałki papieru ozdabiamy pamiętając, aby tego mniejszego nie ozdabiać zbyt przestrzennie, ponieważ po zamknięciu kartki będzie się on znajdował wewnątrz niej.
DSC_4302a DSC_4307a
Przyklejamy kosteczki dystansujące jak poniżej. Zamiast kostek możemy oczywiście użyć zwykłego kleju.
DSC_4308a
Przyklejamy ozdobioną większą część.
DSC_4311a
Wewnątrz kartki przy pomocy kosteczek 3D przyklejamy drugą ozodbioną przez nas część.
DSC_4313a
Kartka gotowa.
DSC_4321a
DSC_4324a
DSC_4330a
DSC_4332a   
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne wpisy :)

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz.