piątek, 3 lipca 2015

Notes lodówkowiec - kurs


W ramach dzisiejszej inspiracji na blogu sklepu PaperConcept przygotowałam kurs na notes lodówkowiec, zapraszam :)
Listę wykorzystanych produktów znajdziecie na blogu PaperConcept.
Mój notes jednak nie zawisł na lodówce, tylko na tablicy magnetycznej nad biurkiem mojego syna, dlatego też do jego wykonania wykorzystałam papiery w żywych, energetycznych kolorach a notes ozdobiłam zgodnie z chłopięcym gustem.

Pierwszym krokiem było przycięcie beermaty do rozmiaru nieco większego niż karteczki samoprzylepne. Ja zostawiłam nad karteczkami nieco więcej miejsca na ozdobienie.

Następnie przycięłam wybrany papier do scrapbookingu do wielkości beermaty zostawiając z każdej strony 1 cm zapasu na oklejenie.
Bermatę okleiłam papierem. Do zamaskowania brzegów beermaty można również użyć papierowych taśm samoprzylepnych.



Następnie tak przygotowaną bazę notesu okleiłam z obydwu stron kontrastującym papierem do scrapbookingu.

Kolejny krok to przyklejenie taśm – na tylnej stronie beermaty – taśmy magnetycznej, a karteczek samoprzylepnych – taśmy dwustronnej.

Sklejamy całość.
Pozostało ozdobienie notesu tak jak podpowie nam wyobraźnia. Ja wykorzystałam arkusz naklejek z zestawu papierów Travel Stories Echo Park.
Gotowy notes prezentuje się następująco:

Taki notes to bardzo praktyczna rzecz, zwłaszcza dla tych, którzy ciągle szukają kawałka papieru do zapisania informacji. Taśma magnetyczna jest bardzo mocna, bardzo dobrze trzyma się tablicy, nie ma ryzyka, że notes spadnie.

Zachęcam do samodzielnego wykonania :)


3 komentarze:

  1. W Twoim wydaniu to wydaje się proste... Ale jak się nie ma takich ładnych materiałów, to i efektu nie będzie. Dwie lewe mysie łapki też nie pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania, to naprawdę nie jest trudne :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.