niedziela, 16 lutego 2014

Pierwszy...


... scrap na blejtramie w moim wykonaniu. 
Właściwie to mój pierwszy scrap w ogóle ;) 
Nie mogłam przekonać się do tej formy scrapowania, wydawała mi się niepraktyczna i mało użytkowa. Dlatego właśnie wykorzystałam blejtram. 
Powstała fajna pamiątka z wakacji do pokoju moich synów.
Bardzo lubię to zdjęcie moich chłopców. Zostało zrobione nad morzem, więc i jego oprawa jest w podobnym klimacie. Wykorzystałam papiery "Sunshine Love" Studia75, tekturki z Wycinanki i Scrapińca oraz dekoracyjną taśmę.









6 komentarzy:

  1. Świetny scrap, bajeczne warstwy, cudne kolorki. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo, warstwowo, wspomnieniowo :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam blejtramy, świetny, letni klimat ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.