czwartek, 12 grudnia 2013

Candy! Candy!


Zapraszam wszystkich odwiedzających bloga do udziału w ekspresowym candy :) 
Nagrodą jest romantyczny, pastelowy kalendarz książkowy na 2014 rok.
Candy potrwa do 17 grudnia, żeby kalendarz zdążył dotrzeć do laureata jeszcze przed Świętami :)

Co trzeba zrobić?
1. Po pierwsze zostawić komentarz pod tym postem.
2. Polubić Mini Scrapbox na Facebooku (odnośnik do fanpage'a na marginesie bloga).
3. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniecie obserwatorami bloga :)

Zapraszam do zabawy :)







16 komentarzy:

  1. Ale pikny! Bardzo mi się podoba :)))

    Pozdrawiam serdecznie
    Viola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. strona polubiona jako Marta Masiukiewicz

      Usuń
  3. Aniu, jak zwykle.. Twoje dzieło, to arcydzieło :) Idealnie pasowałby do koloru mojego płaszcza :)
    Ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :) pasuje do mnie bardzo :) i akurat nie mam kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kalendarze:) a takiego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przepiękny!!
    polubiłam na FB jako Agu Sia :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce, ja chce! Odpowiednio go zagospidaruje;) I promise:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wszystkie inne przedmioty Pani roboty - jest prześliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny kalendarz <3 moje róże, moje kolory *.* Zakochałam się :D <3 Jak Ty takie cuda tworzysz to z miłą chęcią zostanę obserwatorem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać że na fb lubię jako Aleksandra Potocka :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Uroczy - taki bardzo kobiecy i pozytywny na pewno przynoszący szczęście w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaa! jaki śliczny! Rany, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękny! W przyszłym roku czeka mnie wiele ważnych wydarzeń, w tym narodziny mojego synka - trzeba gdzieś wszystko utrwalić :-) Na FB polubiłam jako Olga Mizikowska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.