środa, 27 marca 2013

Pierwsze urodziny i candy :)


Dziś jest wyjątkowy dzień :) 
Dokładnie rok temu napisałam pierwszego posta na blogu :) 
Z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim za odwiedziny i komentarze. Mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać, a ja ze swojej strony postaram się tworzyć coraz lepsze prace :)

Aby uczcić te pierwsze urodziny zapraszam do zabawy, w której nagrodą jest wykonany przeze mnie notes.

.
Zasady są tradycyjne:
1. Proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem.
2. Proszę o zamieszczenie podlinkowanej informacji o candy na swoim blogu (w poście lub w pasku bocznym, jak chcecie :)). Osoby, które nie mają swojego bloga również mogą wziąć udział w zabawie - wystarczy, że zostawią komentarz.
3. Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie zostać obserwatorami mojego bloga.

Candy trwa przez dwa tygodnie, do 10 kwietnia.


Zapraszam do zabawy :)


Notes jest w formacie A5, wewnątrz znajduje się 100 kartek w kratkę. Został prawie w całości wykonany z przepięknych, bardzo klimatycznych papierów Pink Paislee "London Market".








4 komentarze:

  1. Gratulacje!!!! :) Piękne rzeczy tworzysz Aniu i widać jak się wspaniale rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Kolejnych rocznic i coraz więcej fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim to gratuluje zdolnosci, bo piekne rzeczy tworzysz. Moj ciazowy album zachwycil nie jedna osobe. No i zycze samych sukcesow blogowych i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszych sukcesów i weny do tworzenia tak pięknych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.