piątek, 29 marca 2013

Lab book

To było nietypowe zamówienie. 
Zostałam poproszona o zrobienie spersonalizowanego zeszytu laboratoryjnego dla osoby, która zajmuje się fitochemią i która ma przed sobą duże zawodowe zmiany. Było to nie lada wyzwanie, bo z chemią mam tyle wspólnego, co z księżycem ;) No i przede wszystkim miał być to kobiecy zeszyt i musiałam wszystko dobrze przemyśleć, żeby nie wyszła mi okładka książki do chemii ;) Mam nadzieję, że się udało i spodoba się obdarowanej :)
Na papierze nadrukowałam na szaro wzór chemiczny, dzięki temu kolorowi świetnie wkomponował się w fakturę papieru. Na przedniej okładce motyw roślinny, pozytywny cytat, trochę przeszyć i dodatków. Do tego wstążka. Wewnątrz dwie kieszonki na luźne notatki.
Wykorzystany wzór chemiczny i motyw berberysu nie są przypadkowe. 
Przede mną jeszcze jeden taki zeszyt, tym razem w wersji męskiej...








2 komentarze:

  1. Przepiękny notes i jak dokładnie wykonany, Aniu jesteś genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, staram się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.